Επίλυση προβλημάτων υδροδότησης στις Δημοτικές Κοινότητες Καλοχωρίου, Διαβατών και Ν. Μαλγάρων
29 Ιουνίου 2017
Ανακοίνωση για την εγγραφή ωφελουμένων ΕΣΠΑ στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου Δέλτα
5 Ιουλίου 2017
Εμφάνιση όλων

«Με τη βοήθεια των κατοίκων κρατήσαμε το Δήμο καθαρό»

Εξομαλύνεται σταδιακά ο ρυθμός αποκομιδής απορριμμάτων σε όλες τις Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου Δέλτα, μετά την λήξη των κινητοποιήσεων των εργαζομένων στην Καθαριότητα. Μέχρι τη Δευτέρα αναμένεται να περισυλλεγεί το 100% των οικιακών απορριμμάτων σε όλη την επικράτεια του Δήμου Δέλτα.

«Ευχαριστούμε τους κατοίκους του δήμου μας για τη συνεργασία αυτές τις δύσκολες μέρες των κινητοποιήσεων των εργαζομένων. Η ανταπόκρισή τους στο κάλεσμά μας να κρατήσουν όσο το δυνατόν τα οικιακά απορρίμματα στο σπίτι, ήταν καθοριστική ώστε να διατηρήσουμε το Δήμο μας -και κυρίως εντός των κατοικημένων περιοχών- σε πολύ καλό επίπεδο, με το προσωπικό ασφαλείας της Υπηρεσίας να συμβάλλει τα μέγιστα ώστε να μη δημιουργηθούν εστίες μόλυνσης και κινδύνου για τη δημόσια υγεία» δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Περιβάλλοντος Δ. Καμανάς.

Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Δέλτα Ευθ. Φωτόπουλος δήλωσε τα εξής: «Προσπαθούμε με τις δυνάμεις που διαθέτουμε, παρά την μεγάλη έλλειψη προσωπικού, να διατηρούμε το Δήμο μας καθαρό, έναν Δήμο με πολύ μεγάλη έκταση και, συνεπώς, μεγάλες ανάγκες. Κι αυτό είναι κάτι που πρέπει οι δημότες μας να το γνωρίζουν. Εμείς ως διοίκηση ενισχύσαμε το στόλο των οχημάτων και με σωστό προγραμματισμό αλλά και τη βοήθεια των συμβασιούχων, το δίκαιο αγώνα των οποίων φυσικά αναγνωρίζουμε, πετυχαίνουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Οι τελευταίες δέκα μέρες των κινητοποιήσεων ήταν πραγματικά πολύ δύσκολες αλλά με τη βοήθεια του προσωπικού ασφαλείας και των κατοίκων, τα πράγματα πήγαν καλά. Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω το προσωπικό της Διεύθυνσης Καθαριότητας για την προσπάθεια που καταβάλλει. Θα συνεχίσουμε όλοι μαζί στο ίδιο πνεύμα: με όποιο μόχθο, όσο ολιγάριθμοι και να είμαστε, να δίνουμε προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση του πολίτη. Γι’ αυτό και, παρά την έλλειψη προσωπικού, δεν διστάσαμε να ενεργοποιήσουμε τη ‘‘γραμμή νοιάζομαι’’ (2310-795222), που λειτουργεί για πρώτη φορά στο Δήμο μας, για να υποδεχόμαστε τις επισημάνσεις από πλευράς κατοίκων και να λύνουμε όσα περισσότερα προβλήματα μπορούμε».

Skip to content