11 Νοεμβρίου 2015

Την Κυριακή 15/11 δίνουμε αίμα στο Καλοχώρι, ενισχύουμε την τράπεζα αίματος του Δήμου Δέλτα!

Την Κυριακή 8/11 πραγματοποιήθηκε αιμοδοσία στο Κέντρο Νεότητας Χαλάστρας, για την ενίσχυση της Τράπεζας Αίματος του Δήμου Δέλτα, με πολύ θετικό αποτέλεσμα.
Μετάβαση στο περιεχόμενο